هر کسی که قصد راهاندازی وب سایتی را داشته باشد با این سوال مواجه میشود: هاست بهتر است یا سرور؟ چه نوع هاست یا سروری را از کجا تهیه کنیم تا سایت عملکرد بهتری داشته باشد؟ معمولا هنگام
دقت کردهاید این روزها همه چیز به همه چیز ربط دارد!؟ خود من چند وقتی است در مورد ارتباط سئو با موضوعات بسیاری مقاله نوشتهام! جذابترین این ارتباطها به نظرم ارتباط سئو و برندسازی است. ارتباط سئو و
در مقالههای قبلی در مورد ساختار و اجزای url مناسب مفصل صحبت کردهام. این بار میخواهم به تاثیر url بر سئو بپردازم و بهترین روشها و ترفندها را در این مورد بیان کنم. همچنین در نهایت تاثیر تغییر
این روزها مفهوم سئو برای بسیاری از صاحبان کسبوکارها آشنا است و همه فکر میکنند به خدمات سئو نیاز دارند. رسیدن به رتبههای بالا در صفحه نتایج موتورهای جستوجو برای همه یک هدف مهم است و بعضا مبالغ
تا به حال موارد بسیاری را در زمینه سئو با هم بررسی کردیم اما هنوز به اولین و مهمترین گام در بهینهسازی نپرداختهایم. قبل از این که پروژه سئو برای یک سایت شروع شود، باید اساس و بنیان
گوگل عاشق لینکدین است! یک شبکه اجتماعی با دامین آتوریتی بالا که صاحبان مشاغل و حرفهایها در آن فعالیت میکنند، پر از محتوای تازه و مفید است و تعاملات بسیاری در آن انجام میشود. با همه این توضیحات
یکی از روشهایی که سالهای متمادی به عنوان تبلیغ غیر مستقیم استفاده میشد، انتشار ریپورتاژ یا Advertorial بود. گزارش یا داستانی که در روزنامه و نشریات با ظاهر بیطرفانه چاپ میشد و ذهن خوانندگان را به سمت خاصی
در مقالههای قبلی مسئله لینک بیلدینگ را مفصل شرح دادیم. در این مقاله به آموزش لینک سازی یا آموزش لینک بیلدینگ میپردازیم. گفتیم که ساختار لینکهای یک سایت به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم میشود. هر دوی این
همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، یکی از مهمترین فاکتورها در سئو سایت لینک بیلدینگ است. کاری بسیار سخت و زمانبر که اگر به درستی انجام شود، میتواند رتبه سایت را تا حد زیادی ارتقا دهد. به
تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو چیست؟ تاثیر سیگنال های اجتماعی بر سئو از چه روشهایی صورت میگیرد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید. این روزها آمار استفاده از سوشال مدیا به حدی بالا رفته