دیوار یک وب سایت ثبت آگهی عمومی است که در طول مدت فعالیت خود توانسته است کاربران بسیاری را جذب کند. این سایت به صورت اختصاصی و با زبان برنامهنویسی PHP طراحی شده است. موفقیت این سایت باعث
دیجی کالا را میتوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایرانی دانست. فروشگاهی که به تدریج به یک برند تبدیل شد و گفته میشود روزانه بیش از ۸۵۰ هزار کاربر دارد. عوامل زیادی در موفقیت این مجموعه دخیل بودهاند و یکی
مزونهای لباس هم مثل تمامی کسبوکارهای دیگر، به بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت نیاز دارند. در شبکههای اجتماعی مختلف، صفحات بسیاری از مزونهای مختلف میبینیم. صفحاتی که در آنها عکس لباسهای مختلف قرار داده میشود و بعضا امکان
یکی از کسبوکارهای بسیار پر رونق و پر سود در سطح جهان، راهاندازی مجله و رسانه اینترنتی است. در ایران نیز مدتها است که نیاز به این نوع مجلهها حس میشود اما متاسفانه نمونههای چندان درخشانی از آن
اینترنت ما را تنبل کرده است! دیگر حوصله نداریم به دنبال فایلهای مورد نظرمان بگردیم یا برای پیدا کردن آنها از خانه بیرون برویم. در چنین شرایطی سایتهای فروش فایل به کمکمان آمدهاند. این سایتها پلتفرمی در اختیار
میتوانیم بگوییم که این روزها تقریبا همه کسبوکارها به وب سایت نیاز دارند. حتی تجارتهایی که به صورت آفلاین انجام میشوند با داشتن یک وب سایت میتوانند بهتر خود را به مردم معرفی کنند و از روشهای دیجیتال
در دنیای تجارت و بازرگانی، هیچ چیز به اندازه بازاریابی اهمیت ندارد. شرکتهایی که خدمات مختلف ارائه میدهند باید بتوانند با جامعه مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنند و خود را به آنها معرفی کنند. در گذشته این
با گسترده شدن بحث پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی، هر روز افراد بیشتری به فکر سایت شخصی میافتند. این افراد برای معرفی خود و کسبوکارشان در فضای مجازی به داشتن یک وب سایت در شبکههای مجازی اکتفا نمیکنند
این روزها رستورانها و کافیشاپها نیز به اهمیت برندسازی و بازاریابی در فضای مجازی پی بردهاند. به همین دلیل روز به روز تبلیغات آنلاین بیشتری از آنها میبینیم. رقابت در این زمینه سنگین است و رستورانی موفقتر خواهد
معمولا این طور تصور میشود که در وب سایتهایی که به موضوع دکوراسیون میپردازند، محتوا حرف اول را میزند. محتوای متنی و تصویری این گونه سایتها بسیار مهم است و باید طبق استانداردهای جهانی حرکت کند. با این