سایت ارزان

طراحی سایت ارزان
۳.۸
(۶)

با توجه به نقش پر رنگ اینترنت در زندگی مردم، کسب‌وکارهای امروزی به ناچار باید بخش مهمی از فعالیت‌های خود را در فضای مجازی انجام دهند. برندسازی، بازاریابی و تبلیغات در فضای آنلاین تاثیر بسیاری در رشد تجارت‌های امروزی دارد. یکی از مهمترین ابزارها برای انجام این کارها، طراحی وب سایت است. مشکل این است که بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا، بودجه کافی برای تهیه وب سایت را ندارند. این جا بحث طراحی سایت ارزان مطرح می‌شود.
حتما شما هم با تبلیغات بسیاری در این زمینه رو به رو شده‌اید. رقم‌های عجیب و غریبی در این آگهی‌ها دیده می‌شوند و عموما هم امکانات بسیاری برای وب سایت مورد نظر برشمرده می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های وب سایت‌های ارزان می‌پردازیم و همچنین بررسی می‌کنیم که این نوع وب سایت‌ها برای چه افراد و تجارت‌هایی مناسب است.

بیشتر بخوانید :   قیمت طراحی سایت

ویژگی‌های وب سایت ارزان

از قدیم گفته‌اند هیچ ارزانی بی حکمت نیست! واضح است که وقتی برای طراحی وبسایت ارزان اقدام می‌کنید، باید توقع امکانات کمتری داشته باشید. با پرداخت هزینه پایین، نمی‌توانید یک وب سایت حرفه‌ای داشته باشید. موارد زیر را می‌توان به عنوان ویژگی‌های طراحی وب سایت ارزان مطرح کرد:
• سایت‌های ارزان معمولا با سیستم‌های مدیریت محتوای عمومی طراحی می‌شوند و CMS اختصاصی ندارند.

• این نوع سایت‌ها، با قالب‌های آماده و بعضا رایگان طراحی می‌شوند و برای آن‌ها قالب اختصاصی طراحی و اجرا نمی‌شود.

• گرافیک و قالب سایت‌های ارزان قیمت، ساده است و به صورت اختصاصی طراحی نمی‌شود.

• سایت‌های ارزان قیمت، هاست ارزان قیمتی دارند و در نتیجه، از فضای کمتری در سرور برخوردار هستند.

وب سایت ارزان مناسب چه کسب‌وکارهایی است؟

همان طور که اشاره کردم، برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای باید بودجه بیشتری در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که وب سایت، خانه برند شما است. اگر کسب‌وکار باسابقه و شناخته شده‌ای داشته باشید، سفارش یک وب سایت ارزان منطقی نیست و نیازهای شما را نیز برطرف نمی‌کند.
وب سایت‌های ارزان بیشتر مناسب تجارت‌های نوپایی هستند که بودجه کافی ندارند، البته تجارتی که روی فعالیت آنلاین متمرکز نباشد. در چنین شرایطی، می‌توانید سایتی با امکانات کم و محدود تهیه کنید که پاسخگوی نیازهای ابتدایی کسب‌وکارتان باشد. سپس با مرور زمان و بعد از رونق گرفتن کار، وب سایت را ارتقا بدهید، ریدیزاین کنید یا امکانات بیشتری به آن بیافزایید.

نکات مهم درباره وب سایت‌های ارزان

توجه داشته باشید که وب سایت ارزان نباید بی کیفیت باشد. در حقیقت وب سایت ارزان تنها امکانات کمتری دارد و شخصی‌سازی شده نیست. متاسفانه در بسیاری موارد دیده می‌شود که با توجیه قیمت پایین، وب سایت‌های نامناسب به مشتریان ارائه می‌شود. یعنی وب سایت‌هایی که عملکرد صحیحی ندارند، ساختارشان به درستی طراحی نشده و با موتورهای جست‌وجو سازگار نیست و ریسپانسیو نیستند. چنین وب سایتی هر چقدر هم که ارزان باشد، فایده‌ای برای‌تان نخواهد داشت.
بهتر است برای طراحی سایت ارزان به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید و نمونه کارهای آن‌ها را ببینید. از شرکت مورد نظر بخواهید نمونه‌ای از وب سایت‌هایی را که با محدوده بودجه‌تان تناسب دارند، به شما نشان دهند و سپس برای سفارش اقدام کنید. به این ترتیب وب سایتی خواهید داشت که نیازهای ابتدایی شما را پوشش می‌دهد و در نهایت نیز می‌توانید آن را ارتقا دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید تا امتیاز شما ثبت شود

میانگین امتیاز ها ۳.۸ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۶

هیچ امتیازی ثبت نشده !

اشتراک گذاری:
زهرا هرمزی هستم. دانش‌آموخته زبان و ادبیات فارسی و پای‌بند به پاسداری و نگهداری از آن. بیش از سه سال است که با تولید محتوای متنی پیراسته و ارائه خدمات تخصصی سئو، در راستای رفع نیاز شرکت‌ها و مخاطبان تلاش می‌کنم.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *