سایت باشگاه مشتریان

طراحی سایت باشگاه مشتریان

این روزها اهمیت ارتباط با مشتری‌ها و ایجاد وفاداری در آن‌ها، بسیار بیشتر از قبل به چشم می‌آید. متدها و نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در همین راستا ایجاد شده‌اند. یکی از راه‌های برقراری ارتباط موثر با مشتری‌ها، طراحی وب سایت و به طور خاص سایت باشگاه مشتریان است.

بیشتر بخوانید :   تعرفه طراحی وب سایت

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان یا Costumer Club، باشگاه هواداری یا Loyalty Club همه به یک مفهوم اساسی اشاره دارند: برای موفقیت در کسب‌وکار باید بتوانید در مشتریان حس وفاداری ایجاد کنید.

این مسئله در پی کمرنگ شدن عناصر رقابتی دیگر به وجود آمد. اکنون در دوره‌ای به سر می‌بریم که کیفیت اجناس و خدماتی که ارائه می‌شوند تا حدود زیادی به هم نزدیک است. کمپانی‌های زیادی اجناس و خدمات مختلف را ارائه می‌دهند و مردم می‌توانند هر کدام را که خواستند انتخاب کنند. در حقیقت دیگر انحصاری در بازار وجود ندارد.

دوره کنونی انقلاب مشتری نامیده می‌شود و طراحی وبسایت باشگاه مشتریان یکی از راهکارهایی است که سازمان برای رونق تجارت خود پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید :   سایت رستوران

وظیفه این سایت، در وهله اول جمع‌آوری اطلاعات درباره مشتریان، کشف عادت‌ها و سلیقه‌های آن‌ها و رفتارهای آن‌ها است.

در مرحله بعد این سایت باید بتواند در مشتریان حس وفاداری ایجاد کند.

با توجه به این توضیحات، مسئله UX در طراحی وبسایت باشگاه مشتریان اهمیت بسیاری دارد. البته که باید یک تیم متخصص درون سازمان در مورد فرایندها و روش‌های اهدای کارت وفاداری تصمیم بگیرند اما اجرای این روند و چگونگی اجرای آن، بر عهده تیم سایت باشگاه مشتریان خواهد بود.

مراحل طراحی وبسایت باشگاه مشتریان

در مرحله اول باید اهداف روشن شوند. هدف اول همیشه حفظ مشتری، جذب مشتریان جدید و افزایش سود است.

برای این کار باید مشتری‌ها را گروه‌بندی کنید. هر گروه از مشتریان ویژگی‌ها و البته ارزش خاص خودشان را به سازمان می‌آورند.

اما اهداف باید قابل اندازه‌گیری باشند. باید دقیقا بدانید از سایت باشگاه مشتریان به چه هدفی می‌خواهید برسید. اهداف مالی و کیفی را دقیق مشخص کنید و برای دسترسی به آن‌ها زمان تعیین کنید.

یکی از مهمترین مسائل در این فرایند، برقراری ارتباط میان باشگاه مشتریان و سازمان است. داده‌هایی که از این باشگاه به دست می‌آید باید در استراتژی‌های کلان سازمان استفاده شود در غیر این صورت، تمام وقت و انرژی مصرف شده به هدر خواهد رفت.

قیمت سایت باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان را می‌توان بخشی از پروژه CRM در نظر گرفت. این پروژه برای هر سازمانی متفاوت است. برای مشاوره در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از حدود قیمت سایت باشگاه مشتریان تعرفه‌های وبنا را مشاهده کنید.

0/5 (0 نظر)
اشتراک گذاری:
زهرا هرمزی هستم. دانش‌آموخته زبان و ادبیات فارسی و پای‌بند به پاسداری و نگهداری از آن. بیش از سه سال است که با تولید محتوای متنی پیراسته و ارائه خدمات تخصصی سئو، در راستای رفع نیاز شرکت‌ها و مخاطبان تلاش می‌کنم.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *