در شرایط و وضعیت دنیای امروز، طراحی سایت یکی از ملزومات بسیاری از کسبوکارها به شمار میرود. هر روز تعداد تجارتهایی که به برندسازی و بازاریابی دیجیتال روی میآورند بیشتر میشود. استراتژیهای مختلفی برای حضور موفق و پر
امروز قصد داریم درباره تاثیر محتوا بر سئو سایت صحبت کنیم. همه ما جملههایی شبیه به این را شنیدهایم: «محتوا پادشاه است!» یا «ارزش هر چیز به محتوای آن است» و … . حالا میخواهیم ببینیم این پادشاه
امروز قصد داریم به معرفی مفهوم مشاوره سئو بپردازیم و بررسی کنیم که مشاور سئو کیست و چه کارهایی انجام میدهد. قبل از هر چیز باید اهمیت مسئله سئو را درک کنیم. بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز تا حدود
هر کار و شغلی، آمادگی روانی خاص خود را میطلبد اما این موضوع در مورد مشاغلی که به تمرکز بالا نیاز دارند، پررنگتر دیده میشود. کارهایی هستند که اگر آمادگی ذهنی لازم را برای انجام دادنشان را نداشته
آغاز سال نو میلادی نزدیک است و بسیاری افراد در سراسر جهان مشغول برنامهریزی و تدوین استراتژیهای کاری برای سال جدید هستند. جامعه سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. از همین حالا حدس و گمانها در مورد
یکی از مهمترین عناصر در طراحی سایت ، به ویژه وب سایتهایی که در امر فروش و کسب و کار مشغول هستند، صفحه فرود ، لندینگ پیج یا صفحه لندینگ نام دارد. اگر در دنیای دیجیتال فعال باشید
در مقالههای قبلی به مفهوم سئو یا بهینهسازی برای موتورهای جستوجو پرداختیم. میدانیم که سئو شامل مجموعهای از تکنیکها و راهکارها است که میتوانند یک وب سایت را به رتبههای برتر در صفحه نتایج موتورهای جستوجو برسانند. امروز
با توجه به نقش پر رنگ اینترنت در زندگی مردم، کسبوکارهای امروزی به ناچار باید بخش مهمی از فعالیتهای خود را در فضای مجازی انجام دهند. برندسازی، بازاریابی و تبلیغات در فضای آنلاین تاثیر بسیاری در رشد تجارتهای
خبری منتشر شده است مبنی بر این که آپدیت هسته الگوریتم گوگل سپتامبر ۲۰۱۹ در حال اجرا است. آپدیتهای هسته الگوریتم روی چگونگی رتبهبندی سایتها اثر میگذارند. در واقع بیشترین اثرشان روی تصمیمگیری گوگل است. این که چگونه
در مقالههای قبلی انواع لینکها را از نظر گوگل بررسی کردیم و با ویژگیها و تاثیر هر یک آشنا شدیم. همان طور که میدانید، لینکها تاثیر بسیاری بر سئو دارند. اخیرا مطلبی در بلاگ گوگل منتشر شده است