تبلیغات در شبکه های اجتماعی

کسب‌‌ و کارتان را اجتماعی کنید!

هر چه از اهمیت حضور در شبکه‌ های اجتماعی بگوییم، کم گفته‌ایم. این شبکه‌ها به مرور به رسانه‌های اصلی در جوامع تبدیل می‌شوند و به همین ترتیب تاثیر تبلیغات در آن‌ها هم افزایش می‌یابد. تدوین استراتژی تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا Social Ads  و البته برندسازی در این شبکه‌ها، بخش مهمی از فعالیت سازمان‌ها را تشکیل می‌دهد.نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، تفاوت شبکه‌های اجتماعی مختلف با یکدیگر است. هر پلتفرمی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارد. استفاده هوشمندانه از این شبکه‌ها، می‌تواند به افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و افزایش سود سازمان‌ها منجر شود.دلایل بسیاری برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. 

تبلیغات در فضای شبکه های اجتماعی و سوشال مدیا

یکی از مهمترین دلایل، هزینه پایین این کمپین‌ها است. مثلا در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی، راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی بسیار ارزان‌تر تمام خواهد شد. تعداد کاربران رسانه های اجتماعی بسیار زیاد است و روز به روز بیشتر هم می‌شود. همه این کاربران مشتریان بالقوه شما هستند و به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این دسترسی امکان انتخاب را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. در این شبکه‌ها می‌توانید مخاطبان را با توجه به معیارهای مد نظرتان هدف بگیرید. بسته به این که چه نوع محصول یا خدمتی ارائه می‌کنید، مخاطبان هدف متفاوت خواهند بود. مثلا برای سازمانی که در حوزه گردشگری فعال است، اینستاگرام یک پلتفرم ایده‌آل خواهد بود. از طریق این پلتفرم می‌توانید طیف متنوعی از علاقه‌مندان به سفر را شناسایی کنید و خدمات‌تان را به آن‌ها معرفی کنید.

انتخاب بهترین رسانه

تدوین استراتژی

تولید محتوا

انتشار محتوا

ما در وبنا، سابقه و تجربه زیادی در بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی داریم. تا کنون استراتژی‌های متعددی برای کسب‌وکارهای مختلف تدوین و اجرا کرده‌ایم و پلتفرم‌های مختلف را به خوبی می‌شناسیم.

استراتژی شبکه‌های اجتماعی ما با توجه به نوع کسب‌وکار شما تدوین و توسط نیروهای متخصص اجرا می‌شود.

کمپین تبلیغات در شبکه های اجتماعی وبنا شامل مراحل زیر می‌شود:

  • بررسی نیازها و خواسته‌ها و تعیین هدف
  • انتخاب شبکه‌های اجتماعی مورد نظر
  • تدوین استراتژی کلی
  • تدوین استراتژی و تولید محتوای متنی و تصویری
  • انتشار محتوا طبق برنامه‌ریزی
  • بررسی و تحلیل نتایج حاصل از کمپین
تبلیغات در شبکه های اجتماعی

اگر می‌خواهید برند خود را از طریق تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی معرفی کنید یا از ظرفیت این رسانه ها برای بازاریابی و فروش استفاده کنید، با ما تماس بگیرید.