نرم افزار crm

۵
(۱)

ارتباط با مشتریان را مدیریت کنید!

جهان امروز در دوره مشتری‌مداری به سر می‌برد. مشتری بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان است و حفظ آن هدف اصلی هر بنگاه اقتصادی محسوب می‌شود. در گذر زمان و با پیشرفت فناوری، روش‌هایی برای رسیدن به این هدف پیدا شد. مجموع این روش‌ها به دانشی تبدیل شد که امروز آن را با نام مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM می‌شناسیم. مدیریت ارتباط با مشتری، راهی برای تشخیص و تعیین هویت مشتریان، جذب و نگهداری آن‌ها است. یک استراتژی کلان برای تمام کسب‌وکار که با هدف بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته می‌شود. این استراتژی می‌کوشد رفتارهایی را در سازمان ایجاد کند که باعث افزایش رضایت در مشتریان می‌شوند.در این راه می‌توان از نرم‌افزارها و ابزارهای الکترونیک هم کمک گرفت. تاثیر نرم‌افزارها در این حوزه به حدی زیاد بوده است که بسیاری افراد نام CRM را معادل نرم‌افزارهای مدیریتی یا نرم افزار CRM می‌دانند. سیستم CRM وبنا نرم‌افزار دومنظوره‌ای است که هم تحت وب و هم در شبکه داخلی سازمان‌ها عمل می‌کند.

نرم افزار CRM

شناخت مشتریان

نظرسنجی

سنجش عملکرد

تحلیل داده‌‌‌‌‌‌‌ها

نرم افزار CRM و اتوماسیون اداری وبنا بر بستر Voip یا تلفن اینترنتی اجرا می شود و البته قابلیت اجرا روی سیستم تلفن سانترال را نیز دارد.با استفاده از این سیستم می‌توانید هم ارتباط با مشتریان را مدیریت کنید و هم عملکرد کارکنان خود را تحت نظر داشته باشید. موارد زیر از جمله امکانات نرم افزار CRM ما هستند:

نظرسنجی از مشتریان و جمع‌آوری داده‌های آن‌ها
نظرسنجی در مورد نحوه عملکرد کارکنان و امتیازدهی به کارکنان
دسته‌بندی مشتریان بر اساس معیارهای شخصی‌سازی شده و امکان برقراری ارتباط با هر دسته به صورت جداگانه
امکان ضبط تماس‌ها و بررسی آن‌ها
امکان بررسی تماس‌های قطع‌شده و گزارش‌گیری از ریزش مشتریان
ثبت شماره‌ها و جمع‌آوری اطلاعات تماس مشتریان، شناخت مشتریان بازگشتی و …

نرم افزار CRM و اتوماسیون اداری وبنا

نرم افزار CRM و اتوماسیون اداری

برای مدیر یک مجموعه، بررسی و تحلیل نحوه عملکرد کارکنان از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما باید کارکرد تک تک اعضای سازمان خود را تحت نظر داشته باشید تا بتوانید کسب‌وکارتان را بهبود ببخشید و مشکلات احتمالی را رفع کنید. این کار بدون استفاده از ابزارهای مختلف امکان‌پذیر نیست. اتوماسیون اداری وبنا امکان گزارش‌گیری از ساعات ورود و خروج کارکنان، نحوه عملکرد آن‌ها و نحوه تعامل‌شان با مشتریان را در اختیار شما قرار می‌دهد.این سیستم همچنین بخشی برای محاسبه حقوق و دستمزد دارد که به سیستم حضور و غیاب نیز متصل می‌شود. به این ترتیب بدون نیاز به حسابدار، می‌توانید حقوق و دستمزد و پاداش‌های کارکنان را محاسبه کنید.نرم افزار CRM و اتوماسیون اداری وبنا قابلیت شخصی‌سازی فراوانی دارد و می‌توان آن را با انواع کسب‌وکارها سازگار کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

روی ستاره ها کلیک کنید تا امتیاز شما ثبت شود

میانگین امتیاز ها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

هیچ امتیازی ثبت نشده !